Lidmaatschap

Wat fijn dat je aangekomen bent bij de aanmeldpagina om lid te worden van Paardensport Vereniging Keizerstad.

Informatie over het lidmaatschap:

Het lidmaatschap van PSV De Keizerstad bedraagt € 30 per kalenderjaar.

Daarnaast factureert de vereniging u de kosten van het lidmaatschap van de KNHS (zie tarievenlijst op www.knhs.nl). Deze kosten betaalt PSV Keizerstad door aan de KNHS.

Als u het lidmaatschap per 1 januari wil opzeggen dient u dit uiterlijk 15 november van het voorgaande jaar schriftelijk aan PSV Keizerstad door te geven.

Wanneer u het formulier volledig ingevuld heeft verstuurd, kunnen uw aanmelding verwerken. U ontvangt hiervan een bevestiging van de KNHS. U krijgt van ons een nota met een betalingstermijn van 14 dagen.

Vervolgens kunt u zelf een startpas aanvragen via www.mijnknhs.nl. De factuur van de startpas ontvangt u zelf rechtstreeks van de KNHS.

Het beheer van startpassen kunt u zelf doen, aan- en afmelden van het lidmaatschap loopt altijd via PSV Keizerstad.

LET OP: U ONTVANGT VIA DE WEBSITE GEEN BEVESTIGING. U ONTVANGT Z.S.M. VIA DE MAIL EEN REACTIE OP DIT INGEVULDE FORMULIER!

Privacy Verklaring

De door u verstrekte gegevens, worden door Paardensportvereniging Keizerstad alleen gebruikt voor de eigen ledenadministratie en indien, er tevens sprake is van een lidmaatschap bij een Hippische Sportfederatie, ook voor die desbetreffende Hippische Sportfederatie. De vastgelegde gegevens worden, behoudens wettelijke verplichtingen, nimmer aan derden verstrekt. Als u wenst te reageren op het privacybeleid of als u vind dat ons handelen niet in overeenstemming is, kunt u contact met ons opnemen. Op verzoek verlenen wij u toegang tot alle informatie die wij van u vastleggen en bieden u de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens te corrigeren. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via: secretariaat.psvkeizerstad@gmail.com.

Aanmeldingsformulier Lidmaatschap PSV Keizerstad