Vereniging

Over ons:

De vereniging zonder verplichtingen

Ons doel

PSV Keizerstad is opgericht in 1979 met als voornaamste doel het bevorderen van de belangstelling voor de uitoefening van de ruitersport, in de meest uitgebereide zin!

De vereniging biedt de mogelijkheid om op een plezierige en veranwoorde wijze de paardensport te beoefenen, passend bij hun ambitie.

PSV Keizerstad organiseert regelmatig wedstrijden.

Sinds 1987 is Stal Klein Amerika de thuishaven van PSV Keizerstad en daarmee heeft onze vereniging een prachtigewedstrijdlocatie!!

Wie zijn de leden van het bestuur?

Dit kun je vinden onderaan deze pagina.

Informatie lidmaatschap

Het lidmaatschap van PSV  Keizerstad bedraagt € 30 per kalenderjaar. Daarnaast factureert de KNHS aan u de kosten van het lidmaatschap van de KNHS (zie tarievenlijst op www.knhs.nl). U ontvangt dus 2 facturen voor het lidmaatschap.

Als u het lidmaatschap per 1 januari wil opzeggen dient u

dit uiterlijk 15 november van het voorgaande jaar schriftelijk aan PSV Keizerstad door te geven.

Wanneer u het formulier volledig ingevuld heeft

verstuurd, kunnenuw aanmelding verwerken. U ontvangt hiervan een bevestiging van de KNHS. U krijgt van ons een nota met een betalingstermijn van 14 dagen.

Vervolgens kunt u zelf een startpas aanvragen via www.mijnknhs.nl. De factuur van de startpas ontvangt u

zelf rechtstreeks van de KNHS.

Het beheer van startpassen kunt u zelf doen, aan- en afmelden van het lidmaatschap loopt altijd via PSV Keizerstad.

Privacy Verklaring

De door u verstrekte gegevens, worden door Paardensportvereniging Keizerstad alleen gebruikt voor de eigen ledenadministratie en indien,

er tevens sprake is van een lidmaatschap bij een Hippische

Sportfederatie, ook voor die desbetreffende Hippische Sportfederatie.

De vastgelegde gegevens worden, behoudens wettelijke verplichtingen, nimmer aan derden verstrekt. Als u wenst te reageren op het privacybeleid of als u vind dat ons handelen niet in overeenstemming is, kunt u contact met

ons opnemen. Op verzoek verlenen wij u toegang tot alle informatie die wij van u vastleggen en bieden u de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens te corrigeren. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen via: secretariaat.psvkeizerstad@gmail.com.

LET OP: U ONTVANGT VIA DE WEBSITE GEEN BEVESTIGING. U ONTVANGT Z.S.M. VIA DE MAIL EEN REACTIE OP DIT INGEVULDE FORMULIER!

Waarom lid worden?

Het bestuur heeft een laagdrempelige, positieve uitstraling, waarbij wij veel waarde hechten aan een goede sfeer, sportiviteit, saamhorigheid en wederzijds respect.

Het bestuur heeft een groot inlevingsvermogen van de wedstrijdruiter. Dit alles komt ten goede bij het organiseren van onze wedstrijden, dus..........

Wil je deelnemen aan dressuurwedstrijden, springwedstrijden of samengestelde wedstrijden,

maar heb je geen tijd of zin in diverse

verenigingsverplichtingen?

Dan ben je bij PSV Keizerstad aan het juiste adres!

Aanmeldformulier